Penas subliñou o compromiso da Deputación co cinema e coa cultura na presentación da MICE 2024 hoxe en Compostela

Penas, na súa intervención hoxe na presentación da Mostra de Cine Etnográfico
Penas, na súa intervención, hoxe, na presentación da Mostra de Cine Etnográfico
«Festivais coma a MICE son cruciais á hora de poñer en valor o que somos e o que significan a nosa cultura e a nosa historia, porque diso trata este cinema especializado que relata historias comúns que trascenden o noso territorio», salientou o deputado de Patrimonio.

O deputado de Patrimonio, Xosé Lois Penas, participou na presentación, hoxe en Compostela, da edición número 19 da Mostra Internacional de Cinema Etnográfico, que organiza o Museo do Pobo Galego e que conta coa colaboración da área de Cultura da Deputación da Coruña. Celebrarase na capital galega do 20 ao 26 de marzo.

«Festivais coma a MICE son cruciais á hora de poñer en valor o que somos e o que significan a nosa cultura e a nosa historia, porque diso trata este cinema especializado que relata historias comúns que trascenden o noso territorio», salientou Penas.

O deputado tamén subliñou «o compromiso da Deputación co cinema e coa cultura a través do apoio a iniciativas coma esta, que non só promoven o acceso audiovisual, senón que tamén achegan á sociedade as orixes antropolóxicas».

Para Penas, «o papel do cinema resulta fundamental á hora de facer unha reflexión e falar de xeito claro sobre o patrimonio inmaterial, posto que ten que ser reflexo da sociedade á cal representa, ademais de establecer canles de diálogo, pensamento e, en definitiva, proxectar un intercambio cultural e social en tempos no que todo se mide polos números».

Penas deulles os parabéns «á dirección da mostra e a todos os que están detrás, porque co seu esforzo foron quen de organizar un festival único no noso país e case único en todo o estado».

Será catro os espazos composteláns que acollan a 19ª MICE: o Museo do Pobo Galego, o Teatro Principal, o Salón Teatro e NUMAX, onde se poderán ver 70 pezas audiovisuais de doce países, incluídos os 13 filmes que competirán na sección oficial, dos que oito dirixíronos mulleres.