Xosé Regueira visitou hoxe en Rianxo os murais do festival Viladomar, un dos beneficiarios este ano das subvencións da Deputación á pintura de arte urbana

Regueira, durante a visita esta mañá aos murais do Concello de Rianxo
«Con esta liña de apoio, na que neste exercicio investiremos 150 000 euros, na área de Turismo da Deputación apostamos por iniciativas que recrean o espazo público e que teñen a creatividade como estratexia», salientou o vicepresidente.

Xosé Regueira visitou esta mañá Rianxo para coñecer os murais do festival Viladomar, un dos beneficiarios este ano do programa DP0040 da Deputación da Coruña, dirixido a concellos da provincia para a realización festivais de arte pública urbana na modalidade de pintura mural. Acompañárono o alcalde, Julian Bustelo, outros concelleiros da corporación e o artista Nove Noel.

«Con esta liña de apoio aos festivais de arte urbana, no departamento de Turismo apostamos por iniciativas que recrean o espazo público e que teñen a creatividade como estratexia», sinalou o vicepresidente. "Falamos", engadiu, "de proxectos xa consolidados e doutros que comezan, pero todos queren dotar de identidade espazos urbanos que perderan parte da súa identidade propia».

Regueira destacou o potencial da arte urbana, «que permite visualizar un produto turístico atractivo e ofrece unha alternativa para dar a coñecer un destino desde outra óptica, alcanzando un determinado tipo de visitante que ata hai poucos anos tiñamos esquecido».

O vicepresidente puxo en valor un aspecto destes festivais que o seu departamento considera fundamental: «Modelos como o de Rianxo, Carballo ou Ordes, por exemplo, conseguen rexenerar espazos en decadencia e, a través da arte mural, mellorar a calidade da vida da veciñanza, darlle máis vida e alegría ao espazo público e acabar creando un museo de arte pública ao aire libre; o que, por suposto, tamén ten un atractivo e unha importancia incuestionable para o turismo».

Neste exercicio, a Deputación reservarará para o programa DP0040 un orzamento de 149 980 euros, que terán cinco benefeciarios: VII edición do Cromático Mural Fest, do Concello de Cambre: 41 291 €; Festival Rexenera Fest 2024, do Concello de Carballo: 43 750 €; II Expresa Oleiros Urban Fest, do Concello de Oleiros: 39 265 €; XVII Festival de Arte Urbano DesOrdes Creativas, do Concello de Ordes: 36 775 €; e Concello de Rianxo: 27 400 €.