A Deputación completa con tres novas furgonetas o programa de renovación de vehículos

Coa entrega de tres novas furgonetas, a área de Igualdade e Benestar Social completa o programa de renovación de vehículos adaptados que supuxo unha renovación do parque móbil de catorce entidades sociais. Representantes de Grumico da Coruña, Andaina Pro Saúde Mental de Santiago e Misela de Noia e Muros recolleron os vehículos cedidos pola Deputación da Coruña.

A deputada de Benestar Social e Igualdade, Ánxela Franco, fixo hoxe entrega de tres furgonetas adaptadas de 9 prazas cada unha con plataformas eléctricas ás entidades Grumico da Coruña, Andaina pro Saúde Mental de Santiago e Misela de Noia e Muros adquiridos os tres por un importe de 82.000 euros. A dotación forma parte da liña de subvencións en concorrencia competitiva pola que a área de Benestar Social e Igualdade outorga en total 14 vehículos adaptados dos que con anterioridade se entregaran xa 11 que resultaron da primeira adxudicación. Estas tres novas furgonetas foron adquiridas coas baixas no contrato e adxudicadas por orde de puntuación na lista de agarda da convocatoria. "Esta nova liña de axudas responde a unha necesidade que fora manifestada polas propias entidades xa que, para elas, é de especial importancia contar con transportes adaptados para o traslado das persoas usuarias. Esta primeira convocatoria supón a renovación do parque móbil de catorce entidades e a mellora do seu funcionamento e da comodidade das persoas ás que atenden", sinala a deputada Ánxela Franco.

O Grupo de Persoas con Discapacidade da Coruña é unha asociación sen ánimo de lucro que traballa en defensa dos dereitos e intereses das persoas con discapacidade para a inclusión social. Misela leva vinte e cinco anos prestando servizos na comarca de Noia e Muros e Andaina Pro Saúde Mental atende a persoas con problemas de saúde mental das zonas rurais próximas a Santiago de Compostela.