REDE CULTURAL DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA

Son dAqui. Grupo de baile. Rede Cultural da Deputación. Agosto 2018
Son dAqui. Grupo de baile.

Corais, bandas de música, grupos de teatro amador protagonizan o programa Alicerce.

Cento vinte eventos culturais na Rede da Deputación durante o mes de agosto

O programa Alicerce da Rede Cultura da Deputación da Coruña promove e difunde a cultura de base, de maneira especial, a música e danza tradicional que supoñen a maior parte da oferta dos 403 espectáculos que forman parte desta liña de actuacións culturais destinada a entidades e concellos. En total, só no mes de agosto, serán 120 as actuacións programadas a través da Rede Cultural para agrupacións non profesionais a través de todo o territorio dos concellos da Coruña, en especial, formando parte de programas de festas e festivais de cada localidade. Concéntranse desta maneira no mes central do verán arredor da sexta parte das 769 actuacións que o programa destinado á cultura non profesional contempla neste ano 2018 ao que a Deputación da Coruña destina un total de 653.891,70 para as solicitudes tanto de concellos como de entidades sen fins de lucro como comisións ou asociacións veciñais ou sociais. Á convocatoria presentáranse un total de 403 espectáculos de distintas disciplinas artísticas, desde teatro a danza ou música.

Pódese consultar axenda do programa na Rede Cultural na seguinte ligazón: https://www.dacoruna.gal/dicoruna-subtel/redcultural/agenda